Lenss Moravia Bray - vrh B

Rozhodla jsem se neopakovat stejné krytí, byť bylo úspěšné. Většina Dorotčiných štěňat z vrhu A míří do chovu (z čehož mám velkou radost), u tak málopočetného plemene je vhodné rozšířit genofond populace. Najít ale vhodného psa pro Dorotku nebylo zrovna snadné. Pátrala jsem tedy i po chovných psech, jejichž majitelé již nejsou v klubu a snad se to i vyplatilo.
Nejdříve jsme se s Lenssem, který je také z Prahy, sešli na Petříně, kam chodí s paničkou každý den na dlouhé procházky. Byla jsem moc zvědavá, v jaké je tento devítiletý pes kondici. Když jsem ho uviděla, nemohla jsem věřit, že je mu už tolik. Vypadá nejvýše na pět let, je štíhlý, zdravý, vysoký, urostlý, má pevné nohy (neprošlápnuté), pevný rovný hřbet (nepronešený), pevné stažené břicho, vypadá opravdu skvěle a dokonce bez šedin (stále má krásně oranžové pálení). Věk přeci jen prověří kvalitu. Je pro mě důležité, že i jeho sourozenci, (o kterých vím) jsou také ve skvělé formě (Lonnie, Lexie a Lee-en).
Lenss kryl jen jednou, v roce 2003 (je otcem Bandiéra a Baknaid). Jeho majitelé jsou v důchodovém věku a neúčastní se už aktivně kynologického dění, kvůli krytí mojí Dorotky uzavřeli smlouvu s klubem o poskytnutí chovatelského servisu, za což jim moc děkuji. Já pak mohla požádat o krycí list a vyšlo to jen tak tak. Ve čtvrtek přišel krycí list a v sobotu 7. 2. jsme úspěšně nakryli. Oba si hned padli do oka, vše proběhlo rychle a přirozeně, svázáni byli 20 min.
Dorotka ještě po Lenssovi toužila a tak jsme 9. 2. radostně překryli, svázáni byli dlouhých 25 min.
Lenss Moravia Bray - V1, CAJC, CAC, CACIB, BOB, Klubový vítěz mladých, Junior šampion.
Dorotka a Lenss po krytí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Máme štěňátka bernského honiče - vrh G

Diana Lady Dorotte a její výstavní úspěchy